سوره ی درد

هشتمین ستاره

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۰۹ ب.ظ

گریه غوغا می کند، دل های ویران بیشـــتر               صحن را پر کرده امشب بوی باران بیشتر

یا تو داری می کشی شعر مرا سمت جنون           یا دل من می زند خود را به توفان بیشتر

خوب جایی آمدی زائر مگر نشنیده ای

می شود هر مشکل آسان با کریمان بیشتر

از شما پنهان نباشد از خدا پنهان که نیست

من خدا را دیده ام سمت خراسان بیشتر

بسته هرکس جایی از جغرافیا دل را و من

بسته ام سمت شمال شرق ایران بیشتر

شب میان پنج صحن و هفت ایوان طلا

ماه جولان می دهد در این شبستان بیشتر

پنجره فولاد یعنی بارش یکریز نور

هرچه اینجا درد می بینید درمان بیشتر

علّتش را من نمی دانم ولی در این حرم

بوی عطر کربلا جاری است در جان بیشتر

دارم امشب می روم اما دلم پیش شماست

ای گرفتار تو دل های پریشان بیشتر

هرچه کردم تا ضریحت راببوسم لحظه ای          بست برمن راه را این بیشتر، آن بیشتر
این که ما را دوست می دارید یانه با شماست         ما شما را دوست می داریم از جان بیشتر

---------------------------

/شهادت امام هشتم شیعیان تسلیت/ 

 ----------------------

شاعر: عباس شاهزیدی (خروش)

  • دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۰۹ ب.ظ

نظرات  (۲)

تسلیت
پاسخ:
هچنین
زیبا بود
شهادت امام رضا(ع) رو به شما تسلیت عرض میکنم
پاسخ:
ممنون...دم شاعرش گرم

همچنین به شما هم تسلیت میگم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی